Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 stycznia 2014

Tttto znowu On....

No  tak....  To znowu  On...Mój  ulubiony  ryży  już  kiedyś  paradował  na  kartce....
A  moja  to  wina ,że  tak ślicznie  przystrojony  i  akurat w brązowe  kropeczki?
Nie  było  wyjścia......




W  ArtGrupie  Inka zażyczyła  sobie  kropeczki  i  kokardki...Podała  nawet świetny  kursik jak zawiązać  elegancko  kokardę-  skorzystałam , a  jakże-tylko,że  ja  wiązałam  ją  na  widelcu-  szczerze  polecam : )



Moją  parą jest  bardzo  utalentowana  Siwka-  mistrzyni w  mediowaniu-
mediowałam  i  mediowałam  bardzo wytrwale,.żeby  ATC iak choć  troszkę  jej  spasował.
W zanadrzu  mam  jeszcze  2 inne  kropkowe  do  pokazania : )



A  teraz  myk  do  pracy  i  czeka  nas  szara  rzeczywistość...Pozdrawiam : )

22 komentarze:

  1. Jest cuuudny! Marynarka w kropeczki ,rajstopki- kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba, nie mam jeszcze Atc w tym stylu, może kiedyś mi się dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten mały :) Podoba mi się kolorystyka. No wiadomo super, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! uwielbiam Twoje ATC, a Ty się tu tak przejmujesz... no nie! już się nie mogę doczekać kontynuacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ATCiak :) Chłopiec jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wszystko ze sobą zgrałaś a wiązaniem kokardki na widelcu zaintrygowałaś mnie, tak czy siak idę zobaczyć Inkowy kursik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten mały ma w sobie to coś nawet jeśli to coś jest w kropki, i kokarda pod szyją też pasuje! wiedziałam że będziesz umiała powiązać temat z takim klimatem :)
    sobota blisko już ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny. Nic dziwnego, że nie potrafisz się od niego uwolnić. ATC genialnie sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rudy tak jak poprzednio przystojny i elegancki-tło i dodatki fantastycznie zgrane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech... jest po prostu odlotowy :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędnie piękny!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryży jest boski, a mówią, że rude to fałszywe.

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne ATC! Rudzielec jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie skomponowany ateciak, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności! Boski chłopczyk :-)
    P.S. Bardzo dziękuję za 'wiesz, co' i dedykację :-*
    Właśnie wzięłam się za 'to' wyzwanie i próbuję doścignąć Twoją piękną inspirację. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Ależ Ty potrafisz upchać detali na takim maleństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny!!! Ale energia!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ATC! Ten chłopiec co prawda wygląda na zdziwionego, że jest taki zakropkowany, ale jak najbardziej mu taki outfit pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten mały mężczyzna ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko...